Thursday, June 30, 2011

කොහොමද iPhone එකේ SMS Backup කර ගන්නේ

ගොඩ කලකින් blog එක ලියන්න ඕන කියල හිතුන.මොකද මම පහුගිය කාලෙම මගේ iphone එකේ තිබුන SMS ටික backup කර ගන්න පුදුම දුකක් වින්ද.මම TechKatha එකටත් දැම්ම.කියන්නම ඕන ඕන දයක් තිබුනොත් TechKatha දාන්න ඔයාලට ගොඩක් හොද උත්තරයක් හොයා ගන්න පුළුවන්.මටත් ගොඩක් help කලා.එත් ඒවා හරි ගියේ නම් නැ.ගොඩක් softwere trial version තිබුනේ .ඔහොම ඉන්න කොට මම hard disk එකේ film එකක් හොයනකොට මට හම්බ උන මම කලින් download කරල තිබුන softwere එකක්.එත් එක වැඩ කලේ නැ .පස්සේ google වල search කලා.හොයා ගත්ත.iphone pc suite බඩු ගින්දර වගේ වැඩ.මේක දෙන්නේ ලෝකේ තියන හොදම මිලට නොහොත් free.ගොඩක් හොද softwere එකක් තමා.itunes වලට වඩා ගොඩක් වඩා කරන්න පුළුවන්.iphon පාවිච්චි කරන අය ලග තියන්න ඕනම softwere 1k කියන්න පුළුවන්.මෙන්න ලින්ක් එක.http://www.softpedia.com/progDownload/iPhone-PC-Suite-Download-102197.html.download කරල බලන්න ගොඩක් වටිනවා.ගොඩක් වැඩ කර ගන්න පුළුවන්.මට help කරපු දෙන්නටම ගොඩක් thankx.
ප/ලි:මේක නම් තියන්නේ japanese වලින්.එත් ගොඩක් ලෙසියන් මේක english පුළුවන්.තව මේකන් USB වලින් හරි WI-FI connect කර ගන්න පුළුවන්.තව ගොඩක් වැඩ ගන්න පුළුවන්.පොඩ්ඩක් හොයල බලන්න.මේක ගොඩක් වටිනවා.

No comments:

Post a Comment